معتمد من به زودی آماده ارائه خدمات به شما مودیان محترم خواهد بود و تمامی نیازهای شما را در زمینه ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی برطرف خواهد کرد.
شما مودیان محترم به زودی می‌توانید از خدمات متنوع معتمد من بهره‌مند شوید و فرآیند ارسال صورتحساب‌های خود را به‌صورت سریع و مطمئن انجام دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید: ۰۲۱۶۸۱۳۱۰۱۳

شرکت معتمد ملل شريف به عنوان نخستين شرکت معتمد مالياتی، براساس ارزیابی‌های انجام‌شده طبق «آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان» و «قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات»، به عنوان شرکت دانش‌بنیان تایید شده است. نتیجه ارزیابی شرکت و تاریخ تاییدیه آن در صفحه فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان در این آدرس قابل مشاهده است.

 

 

شرکت معتمد ملل شریف به عنوان یازدهمین شرکت معتمد مالیاتی نوع اول موفق به دریافت مجوز فعالیت از سازمان امور مالیاتی کشور شد. شرکت معتمد ملل شریف به شماره ثبت ۶۲۱۳۲۶ (با نام تجاری معتمد من) با مشارکت کنسرسیومی متشکل از موسسه مالی ملل، شرکت دانش‌افزار نارون شریف و شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)، با دریافت مجوز فعالیت نوع یک در تاریخ ۱۶/۰۵/۱۴۰۳، به عنوان یازدهمین شرکت معتمد مالیاتی در لیست شرکت‌های معتمد مالیاتی نوع اول قرار گرفت و در راستای تحقق اجرای آیین‌نامه موضوع ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، آماده ارائه مجموعه خدمات مالیاتی مرتبط در حوزه صدور و ارسال صورت‌حساب الکترونیکی است. آرمان دانشوران، مدیرعامل شرکت معتمد ملل شریف، در خصوص ظرفیت‌ها و اهداف این شرکت اظهار داشت: « با توجه به تجربه بلندمدت و تخصص مدیران شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و تیم حرفه‌ای و توانمند آن که عموماً متشکل از فارغ‌التحصیلان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف هستند، ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه راهکارهای نوآورانه مالیاتی در این شرکت وجود دارد و معتمد ملل شریف بر آن است که با ارائه خدمات تخصصی و متنوع، تکیه بر به‌روزترین فناوری‌ها و دانش روز دنیا و ارائه ابزارهای هوشمند و نوآورانه، در راستای تسهیل امور مالیاتی مودیان گام بردارد.» مودیان محترم می‌توانند برای مشاهده لیست اسامی شرکت‌های معتمد، به درگاه ملی مالیات به آدرس  www.intamedia.ir  مراجعه نموده و متن این خبر را در این لینک مشاهده نمایند.

  • شرکت معتمد ملل شریف در آبان ماه 1402 با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه و تکیه بر فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات مالیاتی و تسهیل امور مالیاتی مودیان تاسیس شد. این شرکت با بهره‌مندی از کادر مجرب و توانمند متشکل از فارغ‌التحصیلان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و با بهره‌مندی از حمایت‌های موسسه اعتباری ملل، با ارائه سبد متنوعی از راهکارهای نرم‌افزاری با نام تجاری معتمد من، ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی را برای مودیان تسهیل می‌کند.​

    کلیه حقوق مادی و معنوی برای معتمد ملل شریف محفوظ است
  • سامانه پاسخگویی معتمد من

    سامانه پاسخگویی معتمد من