در قسمت “میز خدمت”، دو بخش به نامهای “پیگیری خدمات” و “درخواست خدمت جدید” وجود دارد. در بخش اول، که مربوط به درخواست خدمت جدید است، پس از پر کردن فیلدهای الزامی، یک کد رهگیری به ما داده میشود که برای پیگیری وضعیتهای بعدی لازم است. این کد به ما کمک میکند تا بتوانیم وضعیت درخواست خود را در آینده بررسی کنیم. پس از ثبت خدمت، منتظر تماس کارشناسان خواهیم ماند.
چگونه میتوانیم یه درخواست خدمت جدید ثبت کنیم؟
در بخش دوم، که مربوط به “پیگیری خدمات” است، میتوانیم با وارد کردن کد رهگیری که دریافت کردهایم، وضعیت درخواست خود را استعلام کرده و از پیشرفت آن مطلع شویم و پیگیری کنیم. اگر درخواست جدیدی داشته باشید میتوانید در همینجا ثبت کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
درخواست خدمات مالیاتی
جهت دریافت خدمات، لطفا درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان در اولین فرصت با شما در ارتباط باشند
درخواست خدمت جدید
برای درخواست خدمت جدید اینجا کلیک کنید تا با کارشناسان در ارتباط باشید
پیگیری خدمات
وضعیت درخواست خود را میتوانید با کلیک روی این بخش و وارد کردن کد رهگیری پیگیری کنید